کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

عشق ٬ شور و شوق

وقتی عاشق هستیم ٬ وقتی در اعماق روحمان به چیزی ایمان داریم ٬ خود را از همه دنیا قوی تر احساس  می کنیم و آرامشی به ما دست می دهد که از اطمینان به هدفمان و عشقمان حاصل می شود و اینکه هیچ چیز نمی تواند آن ایمان را از ما بگیرد .

این قدرت شگفت موجب می شود که همیشه بموقع تصمیمات درست بگیریم و وقتی به هدف می رسیم از اقتدار خودمان دچار تعجب می شویم . چون موقع پرداختن به مبارزه درست هیچ چیز دیگری اهمیت ندارد و شور و شوق ما را تا انتها هدایت خواهد کرد .

سفر

- وقتی سفر می کنی ٬ یک تجربه عملی تولد دوباره داری . با شرایطی کاملا جدید روبرو می شوی ٬ روزها آهسته می گذرد و اکثر اوقات زبان مردم را نمی فهمی . در این شرایط اهمیت بیشتری برای آنچه در اطرافت می گذرد قائل می شوی ٬ چون ادامه حیات تو بستگی به انها دارد . و هر لطفی که خداوند در حقت می کند شادمانی بسیاری برایت می آورد ٬ انگار که همه عمر باید آن واقعه را در خاطر نگه داری . همه چیز به نظرت تازه می آید و به همین دلیل زیبایی هر چیز را درک می کنی و خوشبخت تر هستی .

رؤیا

زندگی ماجرایی بزرگ است .

انسان هرگز از رؤیا هایش دست برنمی دارد . رؤیا ها غذای روح هستند ٬ همان طور که خوردنیها غذای جسمند .

اغلب در مسیر زندگی احساس می کنیم که از رؤیا هایمان سرخورده ایم و امیالمان با حرمان مواجه شده است ٬ ولی باز هم باید به داشتن رؤیا ادامه دهیم ٬ اگر نه روح ما می میرد و عشق نمی تواند در آن جریان یابد .