کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

سخن بزرگان

 

 

شاید مانند کودکی باشیم که در کنار دریا با سنگ ریزه‌ها و صدفهای زیبا بازی می‌کند. اما غافل ازآنیم که دریایی بس بزرگ و اقیانوسی بی کران در مقابل دیدگانمان وجود دارد که در اعماق آن اسرار عظیم و شگفت انگیز نهفته است.

نیوتن

آنچه که زندگی بوده‌است از دست داده‌ام٬ گذاشتم و خواستم از دست برود و بعد از آنکه من رفتم٬ به درک٬ می‌خواهد کسی کاغذ پاره‌های مرا بخواند٬ می‌خواهد هفتاد سال سیاه هم نخواند٬ من فقط برای این احتیاج به نوشتن که عجالتا برایم ضروری شده‌است٬ می‌نویسم.

                                                       صادق هدایت

سخن بزرگان

قلب شما در سکوت و آرامش، به اسرار روزها و شبها شناخت می‌یابد ولی گوشهایتان در حسرت و آرزویند که آوای چنین شناختی را که بر قلبهایتان فرود می‌آید، بشنوند.

                                                                 جبران خلیل جبران

سخن بزرگان

او(خدا) آفتاب خود را بر همه می تاباند؛ چه بر خوبان، چه بر بدان، باران خود را نیز بر نیکوکاران و ظالمان می باراند.

از کسی ایراد نگیرید تا از شما نیز ایراد نگیرند. زیرا هر طور که با دیگران رفتار کنید، همانگونه با شما رفتار خواهند کرد. چرا پر کاه را در چشم برادرت می بینی، اما تیر چوب را در چشم خودت نمی‌ بینی؟ چگونه جرأت می کنی بگویی: اجازه بده پر کاه را از چشمت در آورم، در حالی که خودت چوبی در چشم داری؟

بخواهید تا به شما داده شود، بجویید تا بیابید، در بزنید تا به روی شما باز شود، زیرا هر که چیزی بخواهد، به دست خواهد آورد، و هر که بجوید، خواهد یافت. کافی است در بزنید که در به رویتان باز می شود.

آنچه می خواهید دیگران برای شما بکنند، شما همان را برای آنها بکنید.

حضرت عیسی (ع)

 

هیچ گاه برای آغاز دیر نیست، همین بس که به خود بگویم این بار کار نا تمام را پایان می‌دهم.

ارد بزرگ