کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

میعاد

در فراسوی مرزهای تن ات تو را دوست می دارم .

 

آینه ها و شب پره های مشتاق را به من بده

روشنی و شراب را

آسمان بلند و کمان گشاده ی پل

پرنده ها و قوس وقزح را به من بده

و راه آخرین را

در پرده ئی که می زنی مکرر کن .

 

در فراسوی مرزهای تن ام

تو را دوست می دارم .

در آن دوردست بعید

که رسالت اندام ها پایان می پذیرد

و شعله و شور تپش ها و خواهش ها

                                                  به تمامی

فرو می نشیند

و هر معنا قالب لفظ را وا می گذارد

چنان چون روحی

               که جسد را در پایان سفر

تا به هجوم کرکس ها ی پایان اش وانهد ...

 

در فراسوهای عشق

تو را دوست می دارم ٬

در فراسوهای پرده و رنگ .

 

در فراسوهای پیکرهای مان

با من وعده ی دیداری بده .

 

                                  احمد شاملو

نظرات 3 + ارسال نظر
حضرت عشق *--* روزبه چهارشنبه 4 بهمن 1385 ساعت 12:16 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام
اومدنت رو به بلاگ اسکای خوش آمد می گم
---------------
من شدم اولین بازدید کننده و اولین نظر وب لاگت نه ؟
---------------------
موفق باشی
فعلا..........
! یا حق !

سلام
امید که پیوسته شادمان باشی ٬ آسوده خاطر و آرام
به قاموس دنیایی که گاه
به ادراک تو ٬ تسلیم نمی شود .
...

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

iden سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 11:00 ق.ظ

salam khobi
veblag khobi dari
ye link az ghahremanhaye ghiam diroz barad gozashtam hatman bebin
by

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد