کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

آواز نگاه

می شنوم ٬ می شنوم ٬ آشناست

موسیقی چشم تو در گوش من .

موج نگاه تو هماواز ناز

ریخت چو مهتاب در آغوش من .

 

می شنوم ٬ در نگه گرم توست

گمشده گلبانگ بهشت امید .

این همه گشتم من و ٬ دلخواه من

در نگه گرم تو می آرمید .

 

زمزمه ی شعر نگاه تو را

می شنوم . با دل و جان آشناست .

اشک زلال غزل حافظ است .

نغمه ی مرغان بهشتی نواست .

 

می شنوم ٬ در نگه گرم تست

نغمه ی آن شاهد رویانشین .

باز ز گلبانگ تو سر می کشد

شعله ی این آرزوی آتشین .

 

موسقی چشم تو گویاتر است

از لب پر ناله و آواز من .

وه که تو هم گر بتوانی شنید

زین نگه نغمه سرا راز من ! ...

 

 

                                        ه . ا . سایه  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد