کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

برای تو

 

صدا کن مرا .

صدای تو خوب است .

صدای تو سبزینه ی آن گیاه عجیبی است  

که در انتهای صمیمیت حزن می روید .

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف در متن ادراک یک  کوچه

                                                تنهاترم .

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ

                                                است .

و تنهایی من شبیخون حجم تو را پیش بینی

                                                نمی کرد .

و خاصیت عشق این است .

کسی نیست ،

بیا زندگی را بدزدیم ، آن وقت

میان دو دیدار قسمت کنیم .

بیا با هم از حالت سنگ چیزی بفهمیم .

بیا زودتر چیزها را ببینیم .

ببین ، عقربک های فواره در صفحه ساعت حوض

زمان را به گردی بدل می کنند .

بیا آب شو مثل یک واژه در سطر خاموشی ام .

مرا گرم کن

و آن وقت من ، مثل ایمانی از تابش «استوا» گرم

تو را در سر آغاز یک باغ خواهم نشانید .
نظرات 3 + ارسال نظر
میم چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 08:44 ق.ظ http://khazar-tagarg.blogsky.com

کلکسیون خوبی جمع کردی از نوشته های خوب . بازهم بهت سر میزنم.

سلام

ممنون .

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 08:50 ق.ظ http://golkade.blogsky.com

نازنینم چه دعا بهتر از این
گریه ات از سر شوق
خنده ات از ته دل
هر غروبت دلشاد

سلام

همیشه سبز باشی .

میلاد چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 02:14 ب.ظ

می خواهی من را در سر آغاز یک باغ بنشانی؟؟
من پانزده سال است که از روی دیوار پریده ام و دزدکی در این باغ زندگی می کنم.

دزدکی و یواشکی.

اگر باغی بوده طراوت سبزه هایش ٬ عطر گلهایش ٬ میوه های درختانش و آسمان آبیش از گرمای حضور تو بوده و بس !!

عجب دزد با حالی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد