کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

نامه پرماجرا

نامه 15 ساله در شکم ماهی

نامه یی که دخترکی 6 ساله، 15 سال پیش نوشته و با بادکنکی روانه آسمان کرده بود، در شکم یک ماهی که از هزار متری عمق اقیانوس صید شد، سر در آورد.

ماهیگیری که این ماهی را صید کرده بود، پس از شکافتن شکم حیوان، کاغذی درون آن یافت که نوشته های روی آن کماکان قابل خواندن بودند و در کنارش تکه یی از یک بادکنک قرمز نیز در معده حیوان قرار داشت. وی کاغذ تا شده را گشود و دید دست نوشته داخل آن متعلق به دخترکی 6 ساله از یک مدرسه ابتدایی در کاوازاکی واقع در 150 کیلومتری محل صید او است. این نامه جزء نامه هایی بود که «ناتسومی شیراهیگ» و دوستانش در مراسم سالگرد 120 سالگی مدرسه شان در سال 1993 نوشته بودند. در متن نامه آمده؛ «مدرسه ما 120 ساله شد... اگر نامه مرا خواندید، برایم جواب نامه را بنویسید.» پشت پاکت نیز آدرس مدرسه نوشته شده بود. ماهیگیر 52 ساله یی که نامه را یافت آن را سورپرایزی جالب خواند و گفت؛ «من سال ها است به این شغل اشتغال دارم ولی این اتفاق به نظرم واقعاً باورنکردنی است.»

نویسنده نامه که اکنون 21 ساله و دانشجوی دانشگاه است در این مورد به روزنامه ها گفت؛ «نمی توانم باور کنم که نامه یی 15 سال دوام بیاورد، آن هم در شکم یک ماهی».

 

به نقل از سایت:http://www.iran-iran.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد