کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

به تو

به تو می‌اندیشم! 

ای سرا پا همه خوبی٬ 

تک و تنها به تو می‌اندیشم! 

همه وقت٬  

همه جا٬ 

من به هر حال که باشم به تو می‌اندیشم! 

تو بدان این را٬ 

تنها تو بدان 

تو بیا 

تو بمان با من٬ تنها تو بمان. 

جای مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب! 

من فدای تو٬ به جای همه گل‌ها تو بخند! 

اینک این من که به پای تو درافتادم باز. 

... 

تو بمان با من٬ تنها تو بمان.

نظرات 3 + ارسال نظر
khodam دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.mahal22.blogsky.com

;) kheili shere ghashangiye

میلاد سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 08:09 ق.ظ

من باهارم تو زمین
من زمینم تو درخت
من درختم تو باهار...

زهره چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 03:36 ب.ظ

تمامشو حس کرده ام و حرف دله خود من هم بود.
خیلی زیباست .

پیش خودمون بمونه. می‌دونی که برای کی نوشتم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد