کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

تو را من چشم در راهم

تو را من چشم در راهم شباهنگام 

که می‌گیرند در شاخ «تلاجن» سایه‌ها رنگ سیاهی  

وز آن دل خستگانت راست اندوهی فراهم؛ 

تو را من چشم در راهم. 

 

شباهنگام٬ در آن دم که بر جا دره‌ها چون مرده 

                                          ماران خفتگانند؛ 

در آن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو 

                                                کوهی دام 

گرم یادآوری یا نه٬ من از یادت نمی‌کاهم؛ 

تو را من چشم در راهم. 

 

نیما یوشیج 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 06:48 ب.ظ http://www.glseek.com/box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.

www.glseek.com/box.html

آرمین چهارشنبه 11 دی 1387 ساعت 08:19 ق.ظ

از وبلاگ قشنگت استفاده کردم
موفق باشی
آرمین

لینک باکس پی کی زد چهارشنبه 11 دی 1387 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.pkz.blogsky.com

قابل توجه تمام کاربران بلاگ اسکای
سلام
خسته نباشید
بهتون پیشنهاد میکنم برای بالا بردن آماربازدید کننده هاتون از لینک باکس من استفاده کنید قول میدم آمارتون 5 برابر بشه
چون لینک باکس من لینک غیر اخلاقی نداره و اگر هم باشه پاک میشه به این زودی ها فیلتر نمیشه وبلاگ شما هم فیلتر نمیشه
هیج میدونید استفاده کردن از باکسهایی که لینک غیر اخلاقی دارن باعث فیلتر شدن وبلاگ میشه؟؟
در هر صورت اگه دوست داشتین میتونین کد لینک باکس رو از خط پایین بردارین و توی قالبتون بزارین و لینکتونو ارسال کنید تا لینکتون توی کلی وبلاگ نمایش داده بشه
امید هست که با همکاری هم دیگه بتونیم آماره وبلاگ هامونو بالا ببریم
|
|
کد باکس
|

<!-- [ Start Code ] Just Persian Linkbox Service -->
<div align="center">
<iframe name="LB_justpersian" id="LB_justpersian" src="http://www.justpersian.net/linkbox/19480" frameborder="0" style="border:1px solid #000" width="400" height="150"></iframe>
</div>
<!-- [ End Code ] Just Persian Linkbox Service -->

منتظر جوابتون هستم

Y! ID= pkz_2008@yahoo.com
Pkz_2009@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد