کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

مهرمی‌ورزیم...

من فکر می‌کنم پس هستم. «دکارت»

من طغیان می‌کنم پس هستم. «کامو»

...

جام دریا از شراب بوسه خورشید لبریز است،

جنگل شب تا سحر تن شسته در باران،

خیال انگیز!

ما، به قدر جام چشمان خود، از افسون این خمخانه سرمستیم

در من این احساس:

مهر می‌ورزیم،

پس هستیم! 

 

فریدون مشیری

نظرات 3 + ارسال نظر
امروز ایرن چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 07:35 ب.ظ http://tdiran.persianblog.ir


با ما باشید تا بی خبر نباشی
لحظه به لحظه با امروز ایران
. . . . .
.... برای دسترسی سریعتر به امروز ایران با ما تبادل لینک کنید
. . . . .
با تشکر

میلاد چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 08:35 ب.ظ

فوق العاده بود.
ممنون.

ممنون از محبتت.

زهره یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 04:10 ب.ظ

باید بود و دید که چگونه هستیم و باید باشیم پرمهر و فقیر محبت !

همیشه باید به وظیفمون عمل کنیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد