کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

سخنان بزرگان

اگر زمانی دراز به اعماق نگاه کنی آنگاه اعماق هم به درون تو نظر میاندازند. (نیچه)
هنر کلید فهم زندگی است. (اسکار وایلد) 

هر قدر به طبیعت نزدیک شوی، زندگانی شایسته‌تری را پیدا میکنی. (نیما یوشیج)
زندگی بسیار مسحور کننده است٬ فقط باید با عینک مناسبی به آن نگریست. (دوما)
چیزی ساده تر از بزرگی نیست٬ آری ساده بودن همانا بزرگ بودن است. (امرسون) 


نظرات 1 + ارسال نظر
دلارام چهارشنبه 15 مهر 1388 ساعت 08:35 ق.ظ


سلام آزاده جون
اولین جلمه ، به قدری منو میخکوب کرده و به فکر فرو برده که توانی برای ادامه دادن و فکر کردن روی بقیه جملات ندارم .
خیلی ازت ممنونم که باعث شدی ، در مورد چنین موضوعی ، یا بهتر بگم در مورد خودم فکر کنم . چون دارم از این فکر کردن لذت می برم و هر چه عمیق تر به اون جمله فکر میکنم بیشتر دستگیرم میشه که . . .
بگذریم.
امروز این جمله شما ، هدیه ای بوده برای من از سوی پرورگارم .
دنیا دنیا سپاس.
روز خوش.

سلام عزیزم
بسیار شاد شدم٬ سپاسگزارم.

پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد