کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

کوچه پس کوچه های تنهایی

خدایا! چگونه زیستن را تو بمن بیاموز٬ چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

 چو ایران نباشد تــــــــن من مباد             بدین بوم و بر زنده یک تن مباد 

 دریغ است ایران که ویران شود             کنام پلنــــگان و شیــــــران شود 

                                                                       «فردوسی»

چند روزی است که مدام به دنبال اخبار سبزهای دلاور هستم. اینجا هشت ساعت و نیم با تهران اختلاف داریم٬ دیشب قبل از خواب از زلزله تهران (الله اکبر) مطلع شدم و صبح که به سراغ سایتهای متفاوت خبری رفتم٬ اشک شوق بر دیدگانم جاری شد از این همه غیرت و شجاعت و از طرفی هم از این همه مظلومیت در شگفت!!  

دیدن عکسها و فیلمها دل هر انسانی رو به درد میاره٬ اما نمی‌دونم این خیل عظیم بسیجی و لباس شخصی با چه ابزار و حربه‌ای توجیه شدند که بی‌دغدغه در برابر هموطنانشون قرار می‌گیرند.     

من تمام اخبار ایران رو دنبال می‌کنم اما اصولاً اهل نوشتن درباره اوضاع سیاسی نیستم. ولی الان صحنه‌هایی از اتفاقات ۱۳ آبان دیدم٬ که تکان دهنده بود. وقایع پس از انتخابات عده‌ای را از خواب بیدار کرد و همینطور شکاف بین دولت و ملت برای مردم دنیا آشکار شد. حتی کار به جایی رسیده که فرزند کوچک من از این همه ظلم به ستوه اومده و راهکار می‌ده(مثلاً پرتاب سیب).  

امیدوارم هر چه زودتر درخت سبز آگاهی به بار نشیند و شادی مهمان خانه‌های ایرانیان شود.   

    

نظرات 2 + ارسال نظر
omid شنبه 16 آبان 1388 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.pikaso.pardisblog.com


سلام دوست عزیز دفعه قبل وبلاگ را آپ کردم و به شما خبر دادم که آپم ولی بر اثر یک سری از مشکلات اینترنتی آپ من حذف شد امروز دوباره همون مطلب حذف شده را آپ کردم خوشحال میشم بیای
به کلبه درویشی من سری بزنی
www.pikaso.pardisblog.com
من شرمندم

سلام
متاسفانه وبلاگتون باز نمی‌شه!!

omid شنبه 16 آبان 1388 ساعت 08:54 ب.ظ http://www.pikaso.pardisblog.com

درود بر تو و همه ی طرفداران رنگ سبز
مگه کجا هستید که با ایران ۸ ساعت تفاوت دارین

درود بر همه‌ی انسانهای آزاده. که آگاهانه انتخاب می‌کنند.
(کانادا)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد